loading...
اخبار روز
فرشاد بازدید : 33 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
توافق ممکن است طي چند ساعت آينده امضا شود

خلاصه اي از مطلب :

افکار نيوز-33 دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : توافق ممکن است طي چند ساعت آينده امضا شود



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




عراقچي: احتمال دستيابي به توافق تا غروب پنجشنبه/ الميادين: در چند ...

17:31 /الميادين: در چند ساعت آينده، بيانيه مشترکي صادر مي‌شود ... محمدجواد ظريف در جمع خبرنگاران گفت: امروز توافقي امضا نخواهد شد و همواره اين را گفته‌ايم. ... هسته‌اي ايران را براي دومين روز تمديد کردند تا طي روز پنجشنبه اختلاف‌هاي باقي مانده را حل و .... هسته اي ايران پيشرفت هايي داشته است که ممکن است امروز به حصول توافق منجر شود.

آدرس : کليک کنيد
مذاکره در وقت اضافه! - فرارو

19:55 با به توافق نرسيدن ايران و کشورهاي ?+? در مهلت مقررشده، و کشيده شدن مذاکرات به ... يک مقام غربي هم احتمال اتمام مذاکرات هسته اي با ايران طي چند ساعت آينده را بعيد دانست. ... 17:07 سي‌بي‌اس: مذاکرت لوزان ممکن است 24 تا 48 ساعت تمديد شود. ... پيشرفت داشته است، اما اين پيشرفت به اندازه اي نيست که امروز توافقنامه امضا شود.

آدرس : کليک کنيد
لاوروف: به توافق اوليه براي حل نهايي مسأله هسته‌اي ايران رسيديم - تابناک

31 مارس 2015 ... کار‌شناسان روي متني که ظريف و موگريني در چند ساعت آينده اعلام خواهند کرد، ... و ?+ ? از روز پنجشنبه، ششم فروردين آغاز شد تا طرفين طي شش روز سخت و .... که در چند ساعت آينده ممکن است سند توافقنامه برنامه هسته اي ايران امضا شود.

آدرس : کليک کنيد
جزئياتي از مذاکرات نيويورک: پيش از 10تير نگارش متن توافق تمام ...

6 مه 2015 ... عراقچي درباره زمان لغو تحريمها گفت: روزي که توافق امضا شود يا نهايي ... ممکن است روزي که توافق به دست مي آيد تا روز اجرا، فاصله زماني داشته باشد. ... عراقچي گفت: در لوزان، متن توافق نداريم، بيانيه اي مطبوعاتي داريم که راه حل هايي را که طي چند ... ممکن است در آينده آژانس بگويد در يکي از مراکز غير هسته اي مي خواهم ...

آدرس : کليک کنيد
اقتصاد آنلاين - آغاز نگارش راه‌حل‌ها

1 آوريل 2015 ... در حقيقت، در اين دور از مذاکرات نبايد انتظار دستيابي به توافقي ... وزير خارجه آلمان همچنين اعلام کرد که مذاکرات ممکن است تا فردا هم به طول بينجامد. ... يک مقام غربي خبر داد که احتمال اتمام مذاکرات هسته‌اي با ايران طي چند ساعت آينده بعيد باشد. ... داشته است، اما اين پيشرفت به اندازه اي نيست که امروز توافقنامه امضا شود.

آدرس : کليک کنيد
بمباران ايران تنها چند روز وقت مي گيرد/ طي دو روز آينده به يمن حمله ...

9 آوريل 2015 ... بمباران ايران تنها چند روز وقت مي گيرد/ طي دو روز آينده به يمن حمله زميني .... دخالت زميني در يمن تاکيد کرد که ممکن است از هرگونه گزينه نظامي در يمن استفاده شود. ..... مونيز: تحريم‌هاي ايران حدود 6 ماه پس از امضاي توافق نهايي رفع مي‌شود .... وامارات وقطر وتآسيسات نفتي شون يه کمتر از يک ساعت طول ميکشه واسراييل رو ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار ايران | اخبار روز | اخبار ورزشي | آخرين اخبار | اخبار جديد | اخبار ...

خبرگزاري تسنيم: معاون وزير امور خارجه روسيه خبر داد که توافق هسته‌اي ميان ايران و گروه ?+? ممکن است طي چند ساعت آينده امضا شود.

آدرس : کليک کنيد
اوباما: رئيس جمهور بعدي مي تواند با يک امضا توافق را باطل کند!/ هر دو ...

19 آوريل 2015 ... ساعت ??:?? .... هر دو گزينه رياست جمهوري آينده امريکا: «زير بار توافق با ايران نمي ... شود که اقدامات آنها سبب جلوگيري از رسيدن به بهترين توافق ممکن ... به گزارش رجانيوز، هر چند دور جديد مذاکرات کارشناسي از سه شنبه اين ... الزام آور است و رئيس جمهور آينده مي تواند با يک امضاي تمامي تعهدات کاخ سفيد را «ملغي» کند.

آدرس : کليک کنيد
پايان مذاکرات لوزان و اعلام توافق سياسي/ ظريف: تاريخ‌ساز شديم، همه ...

-اين توافقي است ميان ايران و قدرت هاي جهاني، اگر ايران به تعهداتش پايبند ... اوباما: بايد به ايران براي داشتن برنامه صلح آميز هسته اي فرصت داده شود و به دولت ... روز پنجشنبه گفت ممکن است تا غروب پنجشنبه توافق اوليه در مذاکرات هسته اي .... يک مقام غربي خبر داد که احتمال اتمام مذاکرات هسته‌اي با ايران طي چند ساعت آينده بعيد باشد.

آدرس : کليک کنيد
سفيرنيوز : زمان اجراي توافق احتمالي هسته‌اي؛ حدود شش ماه ديگر

4 روز پيش ... سئوال‌ها پيرامون اين مسئله است که آيا وين، پايتخت اتريش شاهد امضاي ... با طي اين مراحل توافق مي‌شود اين توافق يک توافق بين المللي مي شود و ما الان در حال ... گفته مي‌شود آمانو و کشورهاي 1+5 از کار حقوقي و فني که ايران بر روي PMD در چند ماه ... 1+5 با ايران که ممکن است در سه ماه پيش رو به صورت مکتوب هم امضا شود و ...

آدرس : کليک کنيد
روز قدس نماد حيات اسلام و امت اسلامي است-خبرگزاري فارس|خبرپو

بازار خودروهاي داخلي 1 روز قبل از توافق نهايي + قيمت روز ... چه چيزي باعث شده ميل جنسي ام کم شود ... ريابکوف: توافق هسته‌اي ممکن است طي چند ساعت آينده امضا شود.

آدرس : کليک کنيد
تدبير - لحظه‌به‌لحظه با روز سرنوشت‌ساز مذاکرات هسته‌اي

ابراز اميدواري نسبت به توافق هسته‌اي لحظه‌به‌لحظه با روز سرنوشت‌ساز مذاکرات هسته‌اي ... ايران روز پنجشنبه گفت ممکن است تا غروب پنجشنبه توافق اوليه در مذاکرات هسته اي تهران و ... 17:31 / الميادين: در چند ساعت آينده، بيانيه مشترکي صادر مي‌شود .... پيشرفت داشته است، اما اين پيشرفت به اندازه اي نيست که امروز توافقنامه امضا شود.

آدرس : کليک کنيد
وزيرخارجه ايران: اهميت دستيابي به توافق خوب بيشتر از چند روز دير ...

22 ژوئن 2015 ... وزيرخارجه ايران: اهميت دستيابي به توافق خوب بيشتر از چند روز دير يازود ... از چارچوب هاي بين المللي خودداري کنند تا دستيابي به توافق ممکن شود. ... فعلا قرار است توافقنامه جامع هسته اي ميان 1+5 و ايران تا آخر ماه ژوئن امضا شود. ... بين المللي برنامه هاي غني سازي طي 25 سال آينده به توافق رسيدند. ... ? ساعت پيش.

آدرس : کليک کنيد
بخش اعظمي از تحريمها با توافق برداشته مي شود - اقتصادايران

4 روز پيش ... وي گفت: توافق نهايي ما يک متن حدود 20 صفحه با 5 ضميمه مختلف است و هر ... ها ، اختلافات و پرانتزها را کم مي کنيم به هر حال ممکن است در هر متن چند پرانتز ... اي گفت: ممکن است در طي دو تا سه روز آينده متن ها در سطح معاونان نهايي شود و فقط .... اصلي اين است که توافق اعلام شود و امضاء شوراي امنيت با صدور قطعنامه جديد ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين خبرها از لوزان/ ظريف: فعاليت نطنز ادامه مي‌يابد/ کليه تحريم‌ها ...

29 مارس 2015 ... زماني که توافق صورت بگيرد براي طرفين الزام آور است. .... مذاکرات هسته‌اي ايران را براي دومين روز تمديد کردند تا طي روز پنجشنبه اختلاف‌هاي باقي مانده را حل و فصل کنند. ... نشان‌گر تمايل اوباما به امضاي يک توافق بد و نشاني از رهبري ضعيف او است. .... 19:00/ مقام غربي: بعيد مي دانم مذاکرات تا چند ساعت آينده تمام شود

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري آريا - 48 ساعت آينده همه چيز تمام مي شود يا اينکه توافق نمي ...

1 روز پيش ... 48 ساعت آينده همه چيز تمام مي شود يا اينکه توافق نمي شود/تمرکز مذاکره کنندگان بر انجام توافق «خوب» ... ناظران بر اين باورند که ايران به چند علت به توافق نياز دارد که ... اين مهمترين خبري است که طي ساعات گذشته از درون اتاق هاي مذاکره بيرون ... احتمالي اين کشور در جهت دستيابي به سلاح هسته اي عملا غير ممکن شود.

آدرس : کليک کنيد



توافق ممکن است طي چند ساعت آينده امضا شود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 6,863
  • بازدید کلی : 18,517