loading...
اخبار روز
فرشاد بازدید : 37 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

خلاصه اي از مطلب :

ني ني بان-1 ساعت پيش


ادامه اين مطلب : با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




تغذيه - مشاوره (پرسش و پاسخ) - ني ني سايت

تغذيه, 1394/4/5 - 10:58 AM, عمومي, حل شده, مشاهده ... سوال: با سلام دختر چهار ماهه اي دارم که الان وزنش پنج و نيم و قدش 62 هست و دچار توقف رشد شده ... سوال: با سلام، پسر دو سال و نيمه ام اصلا تمايلي به غذا خوردن نشون نميده فقط وعده .... غذاي كمكيشو شروع كنم احساس ميكنم خيلي ولع براي خوردن دارهو اينكه درسته زمان شروع غذاي كمكي وقتيه كه .

آدرس : کليک کنيد
تربيت و آموزش كودك - ني ني وبلاگ - وبلاگ نويسي با موضوع کودک

سلام دوستان دارم تلاش ميکنم دختر دو ساله ام رو از پوشک بگيرم اما حساسيت منو متوجه شده ... براش جايزه شکلات گذاشتم تو دستشويي و اسباب بازي گذاشتم و برچسب ... و خيلي چيزهاي ديگه كه من اصلا اصلا نميتونم باورشون كنم و حتي نميخوام بشنوم ولي دوست داره من به همه اينها عمل كنم شما نظرتون چيه ؟ .... صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 .

آدرس : کليک کنيد
ميگنا - پرسش و پاسخ درباره ازدواج ،دروغ گويي و رفيق بازي همسر

11 فوريه 2013 ... اختلالات هورموني دختران 20 تا 25 ساله رو به افزايش است .... براي آشنايي بيشتر با الگوهاي رفتاري مخرب و تغيير آن ها مطالعه کتاب .... که کسي که دوسش دارم و ميخوام باهاش زندگي کنم 4-5 بار ماري مصرف کرده. ... من چيکار بايد بکنم؟

آدرس : کليک کنيد
دکتر عليرضا مقتدري - متخصص طب فيزيکي و توانبخشي -

آيا پياده روي ميتوانم بکنم يا نه؟ ... توضيح اينکه مردي 37 ساله ام و 4-5 ماه هست که روزي 6-7 ساعت با توجه به شغل جديدم ... سوال : با سلام، من دختري ?? ساله هستم. .... ندارد وآياراه حلي براي درمان کامل ديسک من وجود دارد که بتوانک دوباره تنيس بازي کنم ؟

آدرس : کليک کنيد
ازدواج باورنکردني مردي 45 ساله با دختر بچه 4 ساله! - که

ماموران پاکستاني، 12 نفر از اقوام يک دختر چهار ساله و مرد ميانسالي را که شرايط ازدواج آنها را فراهم آورده بودند، دستگير کرد اين ... عکس،فال،اس ام اس ... ازدواج باورنکردني مردي 45 ساله با دختر بچه 4 ساله! .... فستيوال وحشيانه گاو بازي در اسپانيا (عکس).

آدرس : کليک کنيد
پاسخ به سؤالات جديد 5 - طب سنتي و اسلامي

1:من دختري 23ساله مجرد هستم وباپوست سبزه با چيزايي که درمورد طبع درسايت ... خانمي 25 ساله با مزاج سرد و خشک هستم، کنار شقيقه هايم در هر دو طرف موها به اندازه ده ..... عادت ماهانه ام مرتب بود و از روش پيشگيري با کاندوم استفاده کردم البته در يک سال 4- 5 ..... به همين دليل معمولا با دوستان و همسن وسالهايش دچار مشکل است و بازي نميکند.

آدرس : کليک کنيد
خودم - آرش و آوين

يهو دختر يکي از فاميلها دوان دوان اومد و چيزي به مامانش گفت و مامانش هراسان به من .... ديروز با جمعي از دوستان قديم , ياران بيست ساله , بيرون رفتيم و ساعاتي را .... اينقدر در بازي غرق مي شود که نمي فهمد يک جورابش را در آورده اند و روي آن يکي جورابش کشيده اند! ... خوب فکر کنم نوشتن اين پست بعد از 4-5 سال و يادآوري خاطره اش باعث شد .

آدرس : کليک کنيد
!من يک گفتاردرمانگرم

22 سپتامبر 2008 ... ديوارهايش رنگ و وارنگ بود و اولين چيزي که توجه يک بچه 4-5 ساله را جلب ... فروبل براي يافتن حقيقت بازي و طبعا تنظيم کردن آن با هدف حرکت به سوي کار، تلاش مي کرد ... چرا دختر سه ساله ام به جاي اين که حرف بزند و بگويد که چه مي خواهد مدام ..... دوست داشتني تر بکنه ولي بعد از اون يه اختلال گفتاري حساب ميشه که ...

آدرس : کليک کنيد
بررسي شبهه ازدواج ام کلثوم با عمر (ويرايش جديد)

محور دوم: ام كلثوم دختر ابوبكر، يا ام كلثوم دختر امير مؤمنان عليه السلام؟ 1. ... دختري كوچك و غير بالغ كه با ديگر دختران بازي مي كرد: .... وي در سال 75 يعني دوران امامت امام سجاد عليه السلام از دنيا رفته است. .... و ظلمتى كه پديد آورده اند صبر كنم محيطى كه: پيران را فرسوده، جوانان را پير، و مردان با ايمان را تا واپسين دم زندگى به رنج وا مى دارد.

آدرس : کليک کنيد
استقرار 17 بالگرد آمبولانس هوايي براي ارائه خدمات در سراسر کشور ...

2 ساعت قبل ... به گزارش سپيدپوش: ،دکتر امين صابري نيا با اعلام خبر فوق افزود : اورژانس کشور با استقرار ?? دستگاه .... با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

آدرس : کليک کنيد
تورم غدد لنفاوي - مشاوره تلفني صداي سلامتمشاوره تلفني صداي سلامت

9 جولاي 2013 ... سلام اقاي دکتر من 4 5 سال قبل زير گوشم غده اي اندازه نخود در اومد که با مراجعه به .... بلکه بدتر هم شدم با توجه به افسردگي که دارم حوصله باز دکتر رفتن وازمايش بازي رو ... سلام اقاي دکتر من 20 ساله ام يه هفته پيش بود که به طور ناگهاني در عرض ..... اقاي دکتر من دختر 16ساله هستم که حدود 1 سال هست که روي ساق دستم بين ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... يک سال است ازدواج کرده ام و از دو ماه بعد ازدواج کتک هايش شروع شد. ... دو زن جوان همراه با دخترکي 4- 5 ساله روي صندلي ها نشسته اند و با هم حرف مي زنند. ... تازه به دوران رسيده است و فکر مي کند چون وضعش خوب شده بايد خانم بازي و دختربازي کند. .... من دلم نميخواد اين کار رو بکنم ابروريزيه توي اين سن وسال برام دعا کنيد.

آدرس : کليک کنيد
.: Porseman.org :. - نظرات کاربران - پرسمان

به نظر مي رسد اگر ابتدا دختر اظهار تمايل كند و با پاسخ منفي پسر روبرو شود به خاطر .... بگم و منو فراموش کن ولي من نميتونم اينکارو بکنم و هميشه از نظر عاطفي کم ميارم. ... به دختري که16 سالشه علاقه دارم يعني خيلي دوسش از وقتي که بچه بوديم وباهم بازي ... نسيم : من ي دختره 24 ساله ام با ي پسري به قصد آشنايي براي ازدواج دوست شدم .

آدرس : کليک کنيد
مسائل رفتاري دوران عقد :: خانواده برتر

دختري 26 ساله هستم و حدود 8 ماه عقد کردم و 1 سال با نامردم تفاوت سني دارم. ... در اين مدت به وجود ميومد، نيومد دوستي رو بهم زدم و بلافاصله با نامزد فعلي ام دوست شدم. ... و من تنها کاري که ميتونم بکنم اشک ريختن و گريه کردنه! ... (4 5 نفر اينجوريند) .... همش تو خونه با گوشيم بازى ميکردم واقعا زندگى يکنواختى داشتم بخاطر موقعيت پدرم و ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار - آخرين و جديدترين اخبار شهرخبر

ايران هيچ منعي براي گسترش روابط تجاري، اقتصادي و فرهنگي با کشور هند .... توده 11 کيلوگرمي از شکم يک زن در اراک خارج شد ... با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

آدرس : کليک کنيد
مرجع مجلات اينترنتي,لوگو و آخرين مطالب مجلات اينترنتي - خبر پو

آخرين اخبار در ايميل شما با عضويت در خبر نامه سايت خبر پو ... با خوردن اين ميوه‌ها از سرطان و کلسترول بد خون جلوگيري کنيم .... با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

آدرس : کليک کنيد
بررسي شبهه ازدواج ام کلثوم با عمر (ويرايش جديد)

محور دوم: ام كلثوم دختر ابوبكر، يا ام كلثوم دختر امير مؤمنان عليه السلام؟ 1. ... دختري كوچك و غير بالغ كه با ديگر دختران بازي مي كرد: .... وي در سال 75 يعني دوران امامت امام سجاد عليه السلام از دنيا رفته است. .... و ظلمتى كه پديد آورده اند صبر كنم محيطى كه: پيران را فرسوده، جوانان را پير، و مردان با ايمان را تا واپسين دم زندگى به رنج وا مى دارد.

آدرس : کليک کنيد
استقرار 17 بالگرد آمبولانس هوايي براي ارائه خدمات در سراسر کشور ...

2 ساعت قبل ... به گزارش سپيدپوش: ،دکتر امين صابري نيا با اعلام خبر فوق افزود : اورژانس کشور با استقرار ?? دستگاه .... با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

آدرس : کليک کنيد
تورم غدد لنفاوي - مشاوره تلفني صداي سلامتمشاوره تلفني صداي سلامت

9 جولاي 2013 ... سلام اقاي دکتر من 4 5 سال قبل زير گوشم غده اي اندازه نخود در اومد که با مراجعه به .... بلکه بدتر هم شدم با توجه به افسردگي که دارم حوصله باز دکتر رفتن وازمايش بازي رو ... سلام اقاي دکتر من 20 ساله ام يه هفته پيش بود که به طور ناگهاني در عرض ..... اقاي دکتر من دختر 16ساله هستم که حدود 1 سال هست که روي ساق دستم بين ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... يک سال است ازدواج کرده ام و از دو ماه بعد ازدواج کتک هايش شروع شد. ... دو زن جوان همراه با دخترکي 4- 5 ساله روي صندلي ها نشسته اند و با هم حرف مي زنند. ... تازه به دوران رسيده است و فکر مي کند چون وضعش خوب شده بايد خانم بازي و دختربازي کند. .... من دلم نميخواد اين کار رو بکنم ابروريزيه توي اين سن وسال برام دعا کنيد.

آدرس : کليک کنيد
.: Porseman.org :. - نظرات کاربران - پرسمان

به نظر مي رسد اگر ابتدا دختر اظهار تمايل كند و با پاسخ منفي پسر روبرو شود به خاطر .... بگم و منو فراموش کن ولي من نميتونم اينکارو بکنم و هميشه از نظر عاطفي کم ميارم. ... به دختري که16 سالشه علاقه دارم يعني خيلي دوسش از وقتي که بچه بوديم وباهم بازي ... نسيم : من ي دختره 24 ساله ام با ي پسري به قصد آشنايي براي ازدواج دوست شدم .

آدرس : کليک کنيد
مسائل رفتاري دوران عقد :: خانواده برتر

دختري 26 ساله هستم و حدود 8 ماه عقد کردم و 1 سال با نامردم تفاوت سني دارم. ... در اين مدت به وجود ميومد، نيومد دوستي رو بهم زدم و بلافاصله با نامزد فعلي ام دوست شدم. ... و من تنها کاري که ميتونم بکنم اشک ريختن و گريه کردنه! ... (4 5 نفر اينجوريند) .... همش تو خونه با گوشيم بازى ميکردم واقعا زندگى يکنواختى داشتم بخاطر موقعيت پدرم و ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار - آخرين و جديدترين اخبار شهرخبر

ايران هيچ منعي براي گسترش روابط تجاري، اقتصادي و فرهنگي با کشور هند .... توده 11 کيلوگرمي از شکم يک زن در اراک خارج شد ... با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

آدرس : کليک کنيد
مرجع مجلات اينترنتي,لوگو و آخرين مطالب مجلات اينترنتي - خبر پو

آخرين اخبار در ايميل شما با عضويت در خبر نامه سايت خبر پو ... با خوردن اين ميوه‌ها از سرطان و کلسترول بد خون جلوگيري کنيم .... با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟

آدرس : کليک کنيد



با دختر 4/5 ساله ام چه بازي بکنم؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 6,787
  • بازدید کلی : 18,441