loading...
اخبار روز
فرشاد بازدید : 35 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
پسر چهار ساله ام به شدت به من وابسته است

خلاصه اي از مطلب :

ني ني بان-1 ساعت پيش


ادامه اين مطلب : پسر چهار ساله ام به شدت به من وابسته است



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




پسر چهار ساله ام به شدت به من وابسته است - شهرخبر

3 ساعت قبل ... سوال مخاطب ني‌ني‌بان: با سلام و خسته نباشيد من حدوداً ?? سال سن دارم و يک پسر چهار ساله که به شدت به من وابسته است به حدي که وقتي من پيشش باشم ...

آدرس : کليک کنيد
روانشناسي - مشاوره (پرسش و پاسخ)

سوال: با سلام پسري 3.5ساله دارم خيلي لجباز و يک دنده است خيلي هم کم توجه است و .... سوال: با سلام خدمت خانم دکتر عزيز دختر کوچلوي من که 1/5 ساله است از به هيچ عنوان ..... سوال: سلام من خيلي از بچه دار شدن ميترسم تمام دغدغه ام اينه که آينده بچه هام چي ..... از 6 ماهگي غذا را شروع کردم اما هنوز به شدت وابسته به سينه است و مدام تقاضاي شير ...

آدرس : کليک کنيد
مهر 1385 - مشاوره و درمان اينترنتي توسط دکتر ابراهيميdr.ebrahimi ...

وقتي هم بدليلي بيرون مي آيم به شدت احساس عدم خونسردي و فشار عصبي ... شرح مسائل من خيلي بيشتر از آن است که نوشته ام منتهي گمان کردم شايد زياده ... پسر ?? ساله : اختلال هويت جنسي ... من دختر 22 ساله اي هستم که احساس مي کنم به نوعي وسواسي فکري دچار شدم . ... چهار سال پيش ازدواج کردم همسرم مرد مهربانيست و من بهش علاقه دارم .

آدرس : کليک کنيد
کودکم به من خيلي وابسته است!! - بيتوته

حس گناه در مادران شاغل معمولا از سوي جامعه به آنها تحميل مي شود يکي از دغدغه هاي مادران شاغل که… ... گفتن داستان هايي که در آن گرگ، غول و موجودات ترسناک هستند به شدت پرهيز کنيد. ... بچه ات را کتک نزن! ... طلاوجواهرات،گردنبند،زيورآلات,جواهرات سال، ساعت،ساعت مچي ..... بازيگر زن “مختارنامه” با فرزند پسري که از فرنگ برگشته+ عکس.

آدرس : کليک کنيد
لجبازي - کودک فردا

سلام من پسر 3 ساله اي دارم که به شدت لج بازه و اصلا به حرفهاي من و پدرش گوش نميده. ... اين پاسخ با توجه به اطلاعات کلي شما داده شده است در صورت تمايل براي برسي دقيق تر .... خيلي بد شده واقعا کلافه ام چه کار بايد بکنم. ...... من يک دختر1 ساله دارم که خيلي به مادرش وابسته است به طوري که اصلا بغل کسي نميرودو فقط بغل مادرش است .

آدرس : کليک کنيد
والدين و پرسش - کودک فردا

سلام من يه پسر دارم که پيش دبستاني هيچ کارشو خودش انجام نميده نه لباس ... دخترم روشا يک سال و هفت ماهشه به تازگي يادگرفته دست در بيني اش ميکنه و هر وقت اين کار را ... گفت گذاشتم لاي يقه ام. .... حتي از بچه چهار ساله هم كتك ميخوره و فقط با گريه تماشاش ميكنه ولي رفتارش توي .... دختري 5/5 ساله دارم كه به شدت به من وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : تربيت فرزند

... آموزه‌هاي قرآن كريم و معارف رضوي را ذيل چهار مبناي جهان‌شناسي، انسان‌شناسي،ادامه . ... اين موضوع به شدت من رو ناراحت مي کنه. ... با سلام و عرض خدا قوت پسري 6 ساله دارم که امسال کلاس اوله. ... با سلام و خسته نباشيد سوالي داشتم در رابطه با دختر هشت ساله ام . دخترم خيلي به من وابسته است _ تک فرزند _ با اينکه هم بازي دارد در بين همسايه ها ...

آدرس : کليک کنيد
با سلام پسر دو ساله ام خيلي به من وابسته است و کمي هم ترسو ... - تبيان

با سلام پسر دو ساله ام خيلي به من وابسته است و کمي هم ترسو از کودکان هم سن خودش ... بايد بگم به شدت هم باهوشه و هر چيزي رو با يه بار شنيدن و ديدن به خاطر ميسپاره.

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : تربيت فرزند

باسلام من متاسفانه دچار حس حسادت نسبت به يکي از اطرافيانم شده ام چه کار کنم که از اين ... چون خودم پسري هستم مذهبي، از خانم هايي که با نامحرم سنگين رفتار ميکنند، خيلي ... از اونجا نارحت شدم که بخاطر بيکاري پدر و مادر شرمنده شدن و من که نتونسته بودم ... کودکي دارم دو سال و پنج ماهه خيلي لجباز است با اين که با او قاطع صحبت ميکنم ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - ني ني وبلاگ - وبلاگ نويسي با موضوع کودک

سلام دوستان دارم تلاش ميکنم دختر دو ساله ام رو از پوشک بگيرم اما حساسيت منو متوجه شده امروز که رو مبلا جيش کرد باهاش قهر شدم يک دقيقه بهش بي ... پسر من 17 ماهه هست و به غير از شير خودم شير ديگه ايي نميخوره. .... به شدت به شيشه شير وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
عوامل ايجاد اختلاف بين زن و شوهر

با شوهرم هيچ مشکلي ندارم ولي دخالت هاي مادرشوهرم دارد زندگي ام را از هم مي پاشد . ... به عروس خانم هم مي گويم که حالا مادر شوهر شما اشتباه مي کند ، تاکيد من اين است که شما مقابله به مثل نکنيد . .... آيا او مي تواند با وجود بچه ي چهار ساله او را وادار به طلاق بکند ؟ ..... فرانسوي ها مي گويند : پسري که به مادرش وابسته است بهتر است که ازدواج نکند .

آدرس : کليک کنيد
سنگ صبورمشاوره تلفني صداي سلامت

سنگ صبور جايي است براي گفتن حرفهايي که به کسي نمي توان گفت. ... و ب اضافه همه اين داستانا پدر و مادري را در كنار تون داشته باشيد ك به شدت بي فكر اند ك ... مگه من چند ساله ام هست ك بايد اين همه درد و مشكل و ب دوش بكشم خسته شدم ب خداااا بريدم .... من پدرم چهار سال است که فوت کردن در اين چهار سال مادرم خيلي ناارام شده دايم مزاح فاميل و ...

آدرس : کليک کنيد
تربيت فرزند

1 آوريل 2014 ... در چند سال گذشته سوالات بسياري از سوي عزيزان مختلف رسيد و به تنهايي ... جاي تأسف است که براي مهم‌ترين چيزها حاضر به هزينه کردن نيستند ولي ... سوال: سلام خسته نباشيد پسر من يک سال و سه ماهشه، من شاغلم و پسرم از ... نه اينکه از بچه ام خوشم نياد ولي از اينکه اينهمه براي خودم مسئوليت ..... دختر من دوسال و چهار ماهشه.

آدرس : کليک کنيد
رفتار صحيح در مقابل جيغ و فريادهاي کودک 2 ساله | پرسمان دانشجويي ...

البته رفتار پدرشوهر و مادرشوهرم با پسر من بي نهايت خوب است و كاملاً مؤدبانه با او برخورد مي ... او شروع به گريه كردن و جيغ زدن مي كند، اما شما به خواسته او بي توجه هستيد تا اينكه او به شدت رفتار خود .... سلام پسر 2ساله من بسيار لجباز و جيغو شده متاسفانه بدليل اينکه زياد پيش خانواده ام بردم .... فرزند من بسيار به پدرش وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
همسران و همسفران

2- توانمندي من در مشاوره و پاسخگويي به پرسش آقايان است پرسش هاي خانم ها بيرون از .... بشدت وابسته ي به خانواده اش ميباشد البته خانواده اش نيز مورد احترام خودم هم بوده است اما .... آيا اين را مي دانيد دختران بر خلاف پسران تنها چهار يا پنج سال مهلت دارند که ... مدتي است (تقريبا دو ترم) که به يکي از دختران کلاسمان به شدت علاقه مند شده ام به  ...

آدرس : کليک کنيد
دکتر محمد والي پور - متخصص روانپزشکي -

سوال : سلام آقاي دکتر خسته نباشين من پسري 24 ساله هستم مي خوام راجع به مامانم سوال کنم. آقاي دکتر مامان ... حتي نميتونم بگم چون اونوقت از شدت نجاست (از نظر مامانم ) بايد از خونه برم. تو رو خدا ... اعتقادم را به خدا از دست داده ام و کارم به کفر گويي و بي عدالتي خدا کشيده است.تازگي ها .... من دوستي دارم که خيلي شديد به الکل وابسته است .

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : تربيت فرزند

باسلام من متاسفانه دچار حس حسادت نسبت به يکي از اطرافيانم شده ام چه کار کنم که از اين ... چون خودم پسري هستم مذهبي، از خانم هايي که با نامحرم سنگين رفتار ميکنند، خيلي ... از اونجا نارحت شدم که بخاطر بيکاري پدر و مادر شرمنده شدن و من که نتونسته بودم ... کودکي دارم دو سال و پنج ماهه خيلي لجباز است با اين که با او قاطع صحبت ميکنم ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - ني ني وبلاگ - وبلاگ نويسي با موضوع کودک

سلام دوستان دارم تلاش ميکنم دختر دو ساله ام رو از پوشک بگيرم اما حساسيت منو متوجه شده امروز که رو مبلا جيش کرد باهاش قهر شدم يک دقيقه بهش بي ... پسر من 17 ماهه هست و به غير از شير خودم شير ديگه ايي نميخوره. .... به شدت به شيشه شير وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
عوامل ايجاد اختلاف بين زن و شوهر

با شوهرم هيچ مشکلي ندارم ولي دخالت هاي مادرشوهرم دارد زندگي ام را از هم مي پاشد . ... به عروس خانم هم مي گويم که حالا مادر شوهر شما اشتباه مي کند ، تاکيد من اين است که شما مقابله به مثل نکنيد . .... آيا او مي تواند با وجود بچه ي چهار ساله او را وادار به طلاق بکند ؟ ..... فرانسوي ها مي گويند : پسري که به مادرش وابسته است بهتر است که ازدواج نکند .

آدرس : کليک کنيد
سنگ صبورمشاوره تلفني صداي سلامت

سنگ صبور جايي است براي گفتن حرفهايي که به کسي نمي توان گفت. ... و ب اضافه همه اين داستانا پدر و مادري را در كنار تون داشته باشيد ك به شدت بي فكر اند ك ... مگه من چند ساله ام هست ك بايد اين همه درد و مشكل و ب دوش بكشم خسته شدم ب خداااا بريدم .... من پدرم چهار سال است که فوت کردن در اين چهار سال مادرم خيلي ناارام شده دايم مزاح فاميل و ...

آدرس : کليک کنيد
تربيت فرزند

1 آوريل 2014 ... در چند سال گذشته سوالات بسياري از سوي عزيزان مختلف رسيد و به تنهايي ... جاي تأسف است که براي مهم‌ترين چيزها حاضر به هزينه کردن نيستند ولي ... سوال: سلام خسته نباشيد پسر من يک سال و سه ماهشه، من شاغلم و پسرم از ... نه اينکه از بچه ام خوشم نياد ولي از اينکه اينهمه براي خودم مسئوليت ..... دختر من دوسال و چهار ماهشه.

آدرس : کليک کنيد
رفتار صحيح در مقابل جيغ و فريادهاي کودک 2 ساله | پرسمان دانشجويي ...

البته رفتار پدرشوهر و مادرشوهرم با پسر من بي نهايت خوب است و كاملاً مؤدبانه با او برخورد مي ... او شروع به گريه كردن و جيغ زدن مي كند، اما شما به خواسته او بي توجه هستيد تا اينكه او به شدت رفتار خود .... سلام پسر 2ساله من بسيار لجباز و جيغو شده متاسفانه بدليل اينکه زياد پيش خانواده ام بردم .... فرزند من بسيار به پدرش وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
همسران و همسفران

2- توانمندي من در مشاوره و پاسخگويي به پرسش آقايان است پرسش هاي خانم ها بيرون از .... بشدت وابسته ي به خانواده اش ميباشد البته خانواده اش نيز مورد احترام خودم هم بوده است اما .... آيا اين را مي دانيد دختران بر خلاف پسران تنها چهار يا پنج سال مهلت دارند که ... مدتي است (تقريبا دو ترم) که به يکي از دختران کلاسمان به شدت علاقه مند شده ام به  ...

آدرس : کليک کنيد
دکتر محمد والي پور - متخصص روانپزشکي -

سوال : سلام آقاي دکتر خسته نباشين من پسري 24 ساله هستم مي خوام راجع به مامانم سوال کنم. آقاي دکتر مامان ... حتي نميتونم بگم چون اونوقت از شدت نجاست (از نظر مامانم ) بايد از خونه برم. تو رو خدا ... اعتقادم را به خدا از دست داده ام و کارم به کفر گويي و بي عدالتي خدا کشيده است.تازگي ها .... من دوستي دارم که خيلي شديد به الکل وابسته است .

آدرس : کليک کنيد
راسخون - يار هميشه همراه : تربيت فرزند

باسلام من متاسفانه دچار حس حسادت نسبت به يکي از اطرافيانم شده ام چه کار کنم که از اين ... چون خودم پسري هستم مذهبي، از خانم هايي که با نامحرم سنگين رفتار ميکنند، خيلي ... از اونجا نارحت شدم که بخاطر بيکاري پدر و مادر شرمنده شدن و من که نتونسته بودم ... کودکي دارم دو سال و پنج ماهه خيلي لجباز است با اين که با او قاطع صحبت ميکنم ...

آدرس : کليک کنيد
پرسش و پاسخ - ني ني وبلاگ - وبلاگ نويسي با موضوع کودک

سلام دوستان دارم تلاش ميکنم دختر دو ساله ام رو از پوشک بگيرم اما حساسيت منو متوجه شده امروز که رو مبلا جيش کرد باهاش قهر شدم يک دقيقه بهش بي ... پسر من 17 ماهه هست و به غير از شير خودم شير ديگه ايي نميخوره. .... به شدت به شيشه شير وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
عوامل ايجاد اختلاف بين زن و شوهر

با شوهرم هيچ مشکلي ندارم ولي دخالت هاي مادرشوهرم دارد زندگي ام را از هم مي پاشد . ... به عروس خانم هم مي گويم که حالا مادر شوهر شما اشتباه مي کند ، تاکيد من اين است که شما مقابله به مثل نکنيد . .... آيا او مي تواند با وجود بچه ي چهار ساله او را وادار به طلاق بکند ؟ ..... فرانسوي ها مي گويند : پسري که به مادرش وابسته است بهتر است که ازدواج نکند .

آدرس : کليک کنيد
سنگ صبورمشاوره تلفني صداي سلامت

سنگ صبور جايي است براي گفتن حرفهايي که به کسي نمي توان گفت. ... و ب اضافه همه اين داستانا پدر و مادري را در كنار تون داشته باشيد ك به شدت بي فكر اند ك ... مگه من چند ساله ام هست ك بايد اين همه درد و مشكل و ب دوش بكشم خسته شدم ب خداااا بريدم .... من پدرم چهار سال است که فوت کردن در اين چهار سال مادرم خيلي ناارام شده دايم مزاح فاميل و ...

آدرس : کليک کنيد
تربيت فرزند

1 آوريل 2014 ... در چند سال گذشته سوالات بسياري از سوي عزيزان مختلف رسيد و به تنهايي ... جاي تأسف است که براي مهم‌ترين چيزها حاضر به هزينه کردن نيستند ولي ... سوال: سلام خسته نباشيد پسر من يک سال و سه ماهشه، من شاغلم و پسرم از ... نه اينکه از بچه ام خوشم نياد ولي از اينکه اينهمه براي خودم مسئوليت ..... دختر من دوسال و چهار ماهشه.

آدرس : کليک کنيد
رفتار صحيح در مقابل جيغ و فريادهاي کودک 2 ساله | پرسمان دانشجويي ...

البته رفتار پدرشوهر و مادرشوهرم با پسر من بي نهايت خوب است و كاملاً مؤدبانه با او برخورد مي ... او شروع به گريه كردن و جيغ زدن مي كند، اما شما به خواسته او بي توجه هستيد تا اينكه او به شدت رفتار خود .... سلام پسر 2ساله من بسيار لجباز و جيغو شده متاسفانه بدليل اينکه زياد پيش خانواده ام بردم .... فرزند من بسيار به پدرش وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
همسران و همسفران

2- توانمندي من در مشاوره و پاسخگويي به پرسش آقايان است پرسش هاي خانم ها بيرون از .... بشدت وابسته ي به خانواده اش ميباشد البته خانواده اش نيز مورد احترام خودم هم بوده است اما .... آيا اين را مي دانيد دختران بر خلاف پسران تنها چهار يا پنج سال مهلت دارند که ... مدتي است (تقريبا دو ترم) که به يکي از دختران کلاسمان به شدت علاقه مند شده ام به  ...

آدرس : کليک کنيد
دکتر محمد والي پور - متخصص روانپزشکي -

سوال : سلام آقاي دکتر خسته نباشين من پسري 24 ساله هستم مي خوام راجع به مامانم سوال کنم. آقاي دکتر مامان ... حتي نميتونم بگم چون اونوقت از شدت نجاست (از نظر مامانم ) بايد از خونه برم. تو رو خدا ... اعتقادم را به خدا از دست داده ام و کارم به کفر گويي و بي عدالتي خدا کشيده است.تازگي ها .... من دوستي دارم که خيلي شديد به الکل وابسته است .

آدرس : کليک کنيد
رو به راه | صفحه 2

يک پسر دو ساله به خاطر مسموميت غذايي مرده است. ... پايان همه خبرهايي که درباره اين زن بيست و چهارساله خوانده ام يک جمله بود. ... «ثنا» در همان سال اول زندگي اش يک انسان به شدت وابسته و در عين حال مستقل و «غير از من» را نشانم داد که به جرات مي توانم ...

آدرس : کليک کنيد
پسر سه ساله ام لجباز است - ني‌ ني‌ بان

پسر سه ساله ام لجباز است پرويز رزاقي،روانشناس،مشاوره آنلاين،مشاوره رايگان،مشاوره پزشکي،مشاوره فردي،مشاوره ... شاغلم و نوزادم به شدت به من وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - دکتر مهناز استکي - روانشناس کودک و نوجوان -

پسري دارم 3 سال و هفت ماهه و بنا به شرايط كاري كه دارم از سن 10 ماهگي از ساعت 8 ... و مشكل من اينه كه بچه ها رو تو مهد كتك ميزنه و امروز براي اولين بار يكي از بچه ها رو به شدت گاز گرفته. .... درحال حاضرعلاوه برخودم همسرم راهم(بااينکه بهش وابسته ام)با همسنهايش مقايسه ... و اين رو هم بگم که قراره من سه چهار سالي معلمش باشم لطفا راهنماييم کنيد.

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

در بين ازدواج هايي که به طور غيرسنتي انجام مي شوند، تعداد زيادي دختر و پسر ... براي آنها جدا شدن از يکديگر غير ممکن است حتي اگر زندگي در کنار همديگر هم غيرممکن باشد! ..... با پسري دوست ام که خيلي دوسم داره و مي دونم عشقش واقعيه اما دلم پيش کسي ..... من دو سال است که باهش هستم همديگر را خيلي دوست داريم ولي فاميل هاي مان مخالف ...

آدرس : کليک کنيد
12 شرطي که به زن اجازه مي دهد تقاضاي طلاق کند - خبرآنلاين

23 جولاي 2012 ... 5- پنجمين شرط مندرج در عقدنامه، اشتغال مرد به کاري است که به حيثيت و آبروي زن و .... اين شروط به شدت مسخره هستند يعني زن بايد 4 سال و 11 ماه زندگي خود را تباه کند تا آقا از .... با توجه به سوء اخلاق وي و تهمتي که به من وارد شده،آيا من حق طلاق و گرفتن مهريه ام را دارم؟ .... اما بشدت به لحاظ عاطفي به خونواده ش وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
عشق هاي بي هدف را چگونه فراموش کنيم؟ | شهر سوال

26 مه 2013 ... من پسري را دوست داشتم، به خاطر همين با وي رابطه دارم. ... سوالم اين است كه، چه كنم اين رابطه زودتر تمام شود كه نه به من آسيب ..... حدود يکسال و چهار ماه پيش با مردي بطور اتفاقي آشنا شدم. ..... من دختري ?? ساله ام كه حتي قبل از سن بلوغ در سن?-? سالگي خود ..... ما همديگه رو خيلي دوس داريم و ب شدت بهم دلبسته و وابسته ايم.

آدرس : کليک کنيد
خانواده و مشاوره - خراسان

3 مارس 2015 ... سوم تير نود و چهار ... 2 سال است با پسري از طريق چت آشنا شدم. ... به شدت به من وابسته است. ... 12124-مردي ?? ساله ام به شدت عاشق همسر و دخترم هستم اما همسرم کمي به رابطه من با دخترم حسادت مي کند، شايد علاقه زياد همسرم به من علت اين ...

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - داستانهاي واقعي و عبرت انگيز

من در مدت کوتاهي به او وابسته شدم و ما تقريباَ هر روز همديگر را مي ديديم و يا با هم صحبت مي کرديم. ..... حدود يک سال گذشت و در رفت و آمد به فروشگاهي بزرگ با پسر جواني آشنا شدم که دو .... چهار روز است که آواره کوچه و خيابان شده ام و دوست ندارم به خانه برگردم. ... وي بيان داشت متهمان به مراجع قضايي تحويل و زن و شوهر جوان نيز که به شدت ...

آدرس : کليک کنيد
رو به راه | صفحه 2

يک پسر دو ساله به خاطر مسموميت غذايي مرده است. ... پايان همه خبرهايي که درباره اين زن بيست و چهارساله خوانده ام يک جمله بود. ... «ثنا» در همان سال اول زندگي اش يک انسان به شدت وابسته و در عين حال مستقل و «غير از من» را نشانم داد که به جرات مي توانم ...

آدرس : کليک کنيد
پسر سه ساله ام لجباز است - ني‌ ني‌ بان

پسر سه ساله ام لجباز است پرويز رزاقي،روانشناس،مشاوره آنلاين،مشاوره رايگان،مشاوره پزشکي،مشاوره فردي،مشاوره ... شاغلم و نوزادم به شدت به من وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - دکتر مهناز استکي - روانشناس کودک و نوجوان -

پسري دارم 3 سال و هفت ماهه و بنا به شرايط كاري كه دارم از سن 10 ماهگي از ساعت 8 ... و مشكل من اينه كه بچه ها رو تو مهد كتك ميزنه و امروز براي اولين بار يكي از بچه ها رو به شدت گاز گرفته. .... درحال حاضرعلاوه برخودم همسرم راهم(بااينکه بهش وابسته ام)با همسنهايش مقايسه ... و اين رو هم بگم که قراره من سه چهار سالي معلمش باشم لطفا راهنماييم کنيد.

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

در بين ازدواج هايي که به طور غيرسنتي انجام مي شوند، تعداد زيادي دختر و پسر ... براي آنها جدا شدن از يکديگر غير ممکن است حتي اگر زندگي در کنار همديگر هم غيرممکن باشد! ..... با پسري دوست ام که خيلي دوسم داره و مي دونم عشقش واقعيه اما دلم پيش کسي ..... من دو سال است که باهش هستم همديگر را خيلي دوست داريم ولي فاميل هاي مان مخالف ...

آدرس : کليک کنيد
12 شرطي که به زن اجازه مي دهد تقاضاي طلاق کند - خبرآنلاين

23 جولاي 2012 ... 5- پنجمين شرط مندرج در عقدنامه، اشتغال مرد به کاري است که به حيثيت و آبروي زن و .... اين شروط به شدت مسخره هستند يعني زن بايد 4 سال و 11 ماه زندگي خود را تباه کند تا آقا از .... با توجه به سوء اخلاق وي و تهمتي که به من وارد شده،آيا من حق طلاق و گرفتن مهريه ام را دارم؟ .... اما بشدت به لحاظ عاطفي به خونواده ش وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
عشق هاي بي هدف را چگونه فراموش کنيم؟ | شهر سوال

26 مه 2013 ... من پسري را دوست داشتم، به خاطر همين با وي رابطه دارم. ... سوالم اين است كه، چه كنم اين رابطه زودتر تمام شود كه نه به من آسيب ..... حدود يکسال و چهار ماه پيش با مردي بطور اتفاقي آشنا شدم. ..... من دختري ?? ساله ام كه حتي قبل از سن بلوغ در سن?-? سالگي خود ..... ما همديگه رو خيلي دوس داريم و ب شدت بهم دلبسته و وابسته ايم.

آدرس : کليک کنيد
خانواده و مشاوره - خراسان

3 مارس 2015 ... سوم تير نود و چهار ... 2 سال است با پسري از طريق چت آشنا شدم. ... به شدت به من وابسته است. ... 12124-مردي ?? ساله ام به شدت عاشق همسر و دخترم هستم اما همسرم کمي به رابطه من با دخترم حسادت مي کند، شايد علاقه زياد همسرم به من علت اين ...

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - داستانهاي واقعي و عبرت انگيز

من در مدت کوتاهي به او وابسته شدم و ما تقريباَ هر روز همديگر را مي ديديم و يا با هم صحبت مي کرديم. ..... حدود يک سال گذشت و در رفت و آمد به فروشگاهي بزرگ با پسر جواني آشنا شدم که دو .... چهار روز است که آواره کوچه و خيابان شده ام و دوست ندارم به خانه برگردم. ... وي بيان داشت متهمان به مراجع قضايي تحويل و زن و شوهر جوان نيز که به شدت ...

آدرس : کليک کنيد
رو به راه | صفحه 2

يک پسر دو ساله به خاطر مسموميت غذايي مرده است. ... پايان همه خبرهايي که درباره اين زن بيست و چهارساله خوانده ام يک جمله بود. ... «ثنا» در همان سال اول زندگي اش يک انسان به شدت وابسته و در عين حال مستقل و «غير از من» را نشانم داد که به جرات مي توانم ...

آدرس : کليک کنيد
پسر سه ساله ام لجباز است - ني‌ ني‌ بان

پسر سه ساله ام لجباز است پرويز رزاقي،روانشناس،مشاوره آنلاين،مشاوره رايگان،مشاوره پزشکي،مشاوره فردي،مشاوره ... شاغلم و نوزادم به شدت به من وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
سوالات پزشکي كاربران - دکتر مهناز استکي - روانشناس کودک و نوجوان -

پسري دارم 3 سال و هفت ماهه و بنا به شرايط كاري كه دارم از سن 10 ماهگي از ساعت 8 ... و مشكل من اينه كه بچه ها رو تو مهد كتك ميزنه و امروز براي اولين بار يكي از بچه ها رو به شدت گاز گرفته. .... درحال حاضرعلاوه برخودم همسرم راهم(بااينکه بهش وابسته ام)با همسنهايش مقايسه ... و اين رو هم بگم که قراره من سه چهار سالي معلمش باشم لطفا راهنماييم کنيد.

آدرس : کليک کنيد
چگونه از دوست پسر يا دوست دختر خود جدا شويم؟؟؟!!! | نازخاتون | مجله ...

در بين ازدواج هايي که به طور غيرسنتي انجام مي شوند، تعداد زيادي دختر و پسر ... براي آنها جدا شدن از يکديگر غير ممکن است حتي اگر زندگي در کنار همديگر هم غيرممکن باشد! ..... با پسري دوست ام که خيلي دوسم داره و مي دونم عشقش واقعيه اما دلم پيش کسي ..... من دو سال است که باهش هستم همديگر را خيلي دوست داريم ولي فاميل هاي مان مخالف ...

آدرس : کليک کنيد
12 شرطي که به زن اجازه مي دهد تقاضاي طلاق کند - خبرآنلاين

23 جولاي 2012 ... 5- پنجمين شرط مندرج در عقدنامه، اشتغال مرد به کاري است که به حيثيت و آبروي زن و .... اين شروط به شدت مسخره هستند يعني زن بايد 4 سال و 11 ماه زندگي خود را تباه کند تا آقا از .... با توجه به سوء اخلاق وي و تهمتي که به من وارد شده،آيا من حق طلاق و گرفتن مهريه ام را دارم؟ .... اما بشدت به لحاظ عاطفي به خونواده ش وابسته است.

آدرس : کليک کنيد
عشق هاي بي هدف را چگونه فراموش کنيم؟ | شهر سوال

26 مه 2013 ... من پسري را دوست داشتم، به خاطر همين با وي رابطه دارم. ... سوالم اين است كه، چه كنم اين رابطه زودتر تمام شود كه نه به من آسيب ..... حدود يکسال و چهار ماه پيش با مردي بطور اتفاقي آشنا شدم. ..... من دختري ?? ساله ام كه حتي قبل از سن بلوغ در سن?-? سالگي خود ..... ما همديگه رو خيلي دوس داريم و ب شدت بهم دلبسته و وابسته ايم.

آدرس : کليک کنيد
خانواده و مشاوره - خراسان

3 مارس 2015 ... سوم تير نود و چهار ... 2 سال است با پسري از طريق چت آشنا شدم. ... به شدت به من وابسته است. ... 12124-مردي ?? ساله ام به شدت عاشق همسر و دخترم هستم اما همسرم کمي به رابطه من با دخترم حسادت مي کند، شايد علاقه زياد همسرم به من علت اين ...

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - داستانهاي واقعي و عبرت انگيز

من در مدت کوتاهي به او وابسته شدم و ما تقريباَ هر روز همديگر را مي ديديم و يا با هم صحبت مي کرديم. ..... حدود يک سال گذشت و در رفت و آمد به فروشگاهي بزرگ با پسر جواني آشنا شدم که دو .... چهار روز است که آواره کوچه و خيابان شده ام و دوست ندارم به خانه برگردم. ... وي بيان داشت متهمان به مراجع قضايي تحويل و زن و شوهر جوان نيز که به شدت ...

آدرس : کليک کنيد



پسر چهار ساله ام به شدت به من وابسته است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 6,949
  • بازدید کلی : 18,603